Po prijemu narudžbine, naručene artikle, ukoliko isti postoje na stanju na našim skladištima, biće dostavljeni na navedenu adresu u roku od 3 radna dana. Za artikle koji nisu na stanju na našim skladištima rok isporuke zavisi od dobavljača, pri čemu treba dodati i vreme potrebno kurirskoj službi za dostavu robe.
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja vezana za Vašu narudžbinu ili rok isporuke, slobodno nas kontaktirajte na dežurni broj.
Kontakt broj: +381 65 9265 217. Molimo Vas pripremite broj svoje narudžbine!
U slučaju nemogućnosti dostave naručenog artikla ili pomeranja termina isporuke, kupca obaveštavamo putem e-maila ili telefonski o nastalim problemima te dogovaramo novi termin isporuke ili vraćamo uplaćeni iznos u potpunosti. Svaku pošiljku primalac overava i potpisuje dostavnu listu po prijemu pošiljke.
Način i trošak dostave paketa
- Cena dostave malog paketa do 30kg na kućnu adresu za celu Republiku Srbiju iznosi 1700 RSD.
- Dostava pojedine vreće uglja od 15 kg se zbog volumena i težine naplaćuje dodatno i to 400 RSD. Ukoliko je ugalj naručen uz roštilj ili narudžbina prelazi iznos za besplatnu dostavu, dostava vreće uglja se ne naplaćuje.
- Pošiljku možete preuzeti lično, a u vaše ime to može uraditi ovlašćena osoba, zakonski zastupnik ili staratelj.
- Ako vas prilikom isporuke nema na adresi, dostavljač će vam ostaviti obaveštenje kako možete podići paket ili kako da telefonski dogovorite novi termin dostave.
- Račun za vašu narudžbinu ćete dobiti najkasnije u roku od 24 časa nakon preuzimanja narudžbine na adresi koju ste ostavili prilikom izrade narudžbine.
- Kamado d.o.o. zadržava pravo da zbog različitih rokova otpreme artikala u narudžbini, samu narudžbinu razdeli u više pošiljaka. Naručene artikle u tom slučaju dostavljamo pojedinačno u više pošiljaka.
Za web narudžbine iznad 100.000 RSD dostava je besplatna.
Većina paketa se dostavlja već sledećeg radnog dana (ako je artikal na zalihama u centralnom skladištu) nakon obaveštenja o slanju. Ako prilikom dostave niste na navedenoj adresi, za novi termin preuzimanja paketa se možete dogovoriti telefonski, direktno s dostavljačem. Teške pošiljke (preko 30 kg) se dostavljaju do ulaza, bez nošenja na sprat. Moguće je naručiti i doplatiti dostavu teških paketa na sprat, po sledećem ceniku:
| pošiljka do 75 kg | pošiljka 75,01 – 150 kg | pošiljka 150,01 – 300 kg | |||||
| Usluga istovara i unošenja robe | 1300 RSD | 2100 RSD | 2700 RSD | ||||
Dostava se radi u vremenu od 8-16 časova.
Paket od nas odlazi sledećeg
radnog dana. Ako su artikli na zalihama u našem središnjem skladištu, na put obično idu sledećeg radnog dana od narudžbine, odnosno po prijemu uplate. To znači da artikle iz zaliha središnjeg skladišta, ako je vaša narudžbina predata i potvrđena do 16:00 sati, šaljemo sledećeg radnog dana.
NAPOMENA: Gebrüder Weiss d.o.o. dostavlja veće pakete SAMO do prilaza dostavnom vozilu ukoliko nije drugačije dogovoreno, u vremenu od 8-16 h.
Rokovi isporuke Rok isporuke pošiljke za dostavu je 3 radna dana.
O mogućim dužim rokovima isporuke ćemo vas obavestiti e-mailom. U slučaju da vam duži rok isporuke ne odgovara, to nam možete javiti na info@kamado.rs i artikal ćemo ukloniti iz narudžbine ili ga zameniti drugim.
Obrada oštećenih pošiljki (naknade)
Ukoliko utvrdite da je artikal ili pošiljka fizički oštećena, u njoj nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, potrebno je pokrenuti postupak za naknadu štete. Štetu je potrebno prijaviti odmah prilikom uručenja ili najkasnije u roku od 2 dana od prijema. Potpisom primaoca ili druge ovlašćene osobe za prijem paketa na “Izjavi o preuzimanju” ta osoba potvrđuje da je paket primila neoštećen i bez umanjenja njegovog sadržaja (uz primenu izuzetka koji je naveden u nastavku). Prigovor izjavljen ili podnet pružatelju usluge nakon uručenja se ne prihvata, osim u slučaju da primalac ili druga osoba ovlašćena za prijem paketa priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa nije nastalo pre uručenja paketa.
Spoljašnju štetu je potrebno prijaviti odmah kod preuzimanja dostavljaču, a štetu ili manjak unutar paketa je potrebno prijaviti najkasnije u roku od 2 radna dana u kojem je paket bio dostavljen, na e-mail adresu info@kamado.rs ili na broj telefona 065 9265 217.
Kod prijave štete biće nam potrebne fotografije: paketa, (unutrašnje) ambalaže, oštećenog artikla i opis oštećenja. S referentom kamado.rs možete se dogovoriti za preuzimanje oštećenog paketa na vašoj adresi.
